Google Chrome Dinazorunun Sırrı

Hepinizin sinirini bozan olaylardan biri internetin gitmesi internet gittiğinde aşşağıdaki gibi bir görüntü çıkar ve ” İnternete Bağlanılamıyor “ der bu durum çok can sıkıcıdır. Ve hemen o görüntünün altında bir Dinazor vardır kariktür benzeri çizilmiş bir Dinazor. Peki o dinazorun orada ne işi var ? Neden katmışlar oraya Google gibi bir şirket en ufak bir detayın bile taa tarihi olaylara bağlanmasını sağlayan bir şirket böle bir dinazoru neden buraya katmış ve İnternetin olmayışıyla Dinazorun ne bağlantısı var ?
Google Chrome Dinazorunun Sırrı

Bir kaç kere aklıma gelmişti ama hiç o kadar detaya girmemiştim ama bir gün internetim gittiğinde yanlışlıkla boşluk tuşuna bastım. Ve dinazor kaktüslerin olduğu bir çölde koşmaya başladı kaktüsün birine çakılıp kaldı sonra anladımki o kaktüslerin üzerinden atlamamız gerekir.

Google Chrome Dinazorunun Sırrı

Biraz oynadım oldukça zor bir oyundu sonra düşündüm bu Google firmasını nasıl bu kadar zekice ve nasıl bu kadar sırlı işler yapabiliyorlar. Oyun aşşağıdaki gibidir sizde internetinizi bir süreliğine keserek bu oyunu oynayabilirsiniz.

Benim rekorum 415 sizde rekorunuzun resmini çekip yorum yaparak ve sosyal medya linkinizi ekleyerek ufak bir yarışmaya katılmış olabilirsiniz şuan için rekor bende 🙂

Hiç yorum yok:

- İletişim
-
- H