Paypal Bağış Butonu Oluşturma

Selam dostlarım bugün size PayPal bağış butonu eklemeyi anlatacağım.Bağış butonunu bende kullanmaktayım.Bu bağış butonu için bana çok talep geldi ve paylaşıyorum.Gerçekten yararlı bir kod,sitelerimiz için gerçekten birçok emek veriyoruz,ama karşılığını alamıyoruz lakin bu PayPal bağış kutucuğu ile belki birkaç lira bağış alabilirsiniz, yada ben öyle umuyorum :) herneyse birazdan adımları anlatacağım,formu kendinize göre doldurun ve kodu sitenize ekleyerek bağış isteğinizi kullanıcılara belirtin.

Çok konuştuk şimdi uzatmadan anlatıma geçelim efendim.

  • PayPal hesabımıza giriş yapıyoruz.
  • Hesabım sekmesindeki Kullanıcı Profilimiz>Profili Görüntüle veya Düzenle menüsüne tıklıyoruz.
  • Yan menüden Satış Araçlarım\'a tıklıyoruz.
  • Bu bölümde Online Satış Yapma adı altında PayPal Düğmeleri seçeneğini görüyoruz. Bu seçenekte Güncelle bağlantısına tıklayalım.
  • Şu an Kaydettiğim Düğmeler sayfasındayız. Burada tanımlı bir kaç bağış düğmesi(butonu) göreceyiz. Direk bunları kullanabiliyoruz. Eğer özel bir düğme yapısı istiyorsak ise maddeleri doldurmaya devam edelim :)
  • İlgili Öğeler bölümü içerisinde Yeni Düğme Oluştur kutucuğuna tıklıyoruz
  • Artık PayPal Ödeme Düğmesi Oluşturun sayfasındayız. 
  • Buradan sonraki işlemler gerçekten basit. İstediğimiz tarzda PayPal butonunu hazırlayıp sitemize eklemek için Düğme Oluştur seçeneğine tıklamamız yeterli olacaktır. 


Read more: http://www.pcajani.org/2014/01/paypal-bags-butonu-olusturma.html#ixzz2saGo0Psn

1 yorum:

- İletişim
-
- H