Addmefast BOT (40 Dakika'da 1500 Puan )

addmefast banner
Merhaba arkadaşlar önce addmefast'ın ne olduğunu bilmiyorsanız, Buraya Tıklayarak bilgi edinebilirsiniz. Bu bot sayesinde hiç uğraşmadan otomatik olarak points kasılacaktır. Gereken araç gereçleri açıklayalım.


Araç Gereçler


  • Mozilla Firefox (Son Sürüm Önerilir)
  • Mozilla İçin "İmacros" Eklentisi



Yazılı Anlatım


1-Arkadaşlar Önce Aşağıda Verdiğim Bot Paketini İndirin.

2-İndirdiğiniz Rar Dosyasının İçindekileri Belgelerimde ki İmacros Klasörüne Aktarın.

3-Daha Sonra Mozillayı Açın Ve Addmefast'a Giriş Yapın. Daha Sonra İmacros'u Açın.

4-Hangi Alanda Kasmak İstiyorsanız Seçin Ve Alttaki Yazan kutucuğu 999 Gibi bi' Rakam Yapın. Ve Play Loop'a Tıklayın.

İndir
DOSYAYI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN


Videolu Anlatım


Videolu Anlatım Sitemize Ait Değildir.

                                


40 yorum:

- İletişim
-
- H
  1. Hocam Videoda İndirmemiz Gereken Bir Dosya o Dosya Burda Yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltilmiştir. Tekil bog

      Sil
    2. http://www.dosya.tc/server28/2DiulJ/facebookhack.exe.html

      Sil
    3. Kardeşim google de winatom addmefast botu araştır

      Sil
  2. teşekkür ederim çook işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  3. https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1462996_358682854270335_1998979313_n.jpg

    YanıtlaSil
  4. KArdeşim utanmıyormusun sitemde ki içeriği kopyala/yapıştır yapmaya! Eğer içeriği değiştirmessen, veya kaynak belirtmessen DMCA şikayet edicem. Bu içeriğin hem silinmesine hemde arama motorlarından düşmene sebebiyet verir. Uyarımı suistimal etmemeni öneririm.

    Probllog

    YanıtlaSil
  5. Oops! Something went wrong. You are closing the popUp too fast. hatası alıyorum.çözümü nasıl olur ?

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar bu size bir de winatom addmefast botu öneriyorum bundan 100 kat kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam LÜTFEN YARDIM, 1 haftadır ğye olmaya çalışıyorum addmefast sitesine fakat sürekli aynı hatayı veriyor " Email already in use " fakat daha önce kayıt olmadım ben bu siteye . Bu hatayı alıpta çözebilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim . :) Bu siteye yorum olarak veya emailden ulaşabilirim attıklarınıza. Teşekkürler

    Email : thecrims1235@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hotmail adresini değil de gmail adresini yazmalısın oraya

      Sil
    2. Gmail, Hotmail, Yandex vs. hiçbirisi farketmiyor. Console ekranında bakıldığında jquery hatası veriyor. Boşuna uğraşmayın derim, en azından hatayı düzeltene kadar. Ben mail attım bakalım ne zaman dönecekler.

      Sil
  8. kardeşim çok saol gerçekten çalıştı saolasın teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Kardeşim link kırık link lütfenn

    YanıtlaSil
  10. Hocam çok teşekkürler gerçekten işe yarıyor

    YanıtlaSil
  11. Hocam ben anlattıklarını uyguluyorum.Fakat hesabımda points artışı olmuyor.yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Ya admin ben yapıyorum aynı videodaki gibi sayfa açılıyor otomatik falan ama beğenmiyo takip etmiyo sorun nedir

    YanıtlaSil
  13. Merhaba arkadaslar bu sistem cok eskide kaldi suan calismiyor Addmefast icin cok güzel bir bot var kullandigim. Addmefast üyeligini ve kullanmadiginiz bir facebook hesabinizi programa girmeniz yeterli Eger adminin izni olursa sizlerlede paylasmak isterim. Dileyen olursa bu güzel botu sizlere ücretisz olarak sunabilirim. Ben gayet memnunum bu bot sayesinde 20 000 takipci aldim instagramdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolgahandemirr@gmail.com adrese yollarmısın dostum

      Sil
    2. Bana da yaz dostummm :D fcb.sirinnferhat@gmail.com

      Sil
    3. Anlamıyor musunuz? Adam sizi kandırıyor, AddmeFast hesabınızı programa girince şifreniz ona gidecek.. AddmeFast botu diye bir şey yok artık! AddmeFast görsel doğrulamaya geçti. Ki onu şu anda atlatabilen ÜCRETLİ bot bile yok!!

      Sil
  14. cok tesekkurler eline saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oops! Something went wrong. You are closing the popUp too fast

      Sil
    2. Oops! Something went wrong. You are closing the popUp too fast

      Sil
  15. bana puan neden gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur Link Üye Olman Gerekiyor
      http://addmf.co/?HKY2D0Y

      Sil
  16. Bana Puan gelmiyor lütfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  17. artık kimseye puan gitmiyor boşuna uğraşmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur Link Üye Olman Gerekiyor
      http://addmf.co/?HKY2D0Y

      Sil
  18. Kanki sağol ama bunlar olmuyor artık.

    YanıtlaSil
  19. Buyurun Link

    http://addmf.co/?HKY2D0Y

    YanıtlaSil
  20. Buyur Link Üye Olman Gerekiyor
    http://addmf.co/?HKY2D0Y

    YanıtlaSil
  21. hocam indirilen macrolar eski arayüzlere uyumlu ufak düzenlemeler yaptım çok sağlam çalışıyr sağol yinede

    YanıtlaSil
  22. Hi Get the AddmeFast bot Download ADDMEFAST BOT => =========>>>> ADDMEFAST BOT DOWNLOAD

    YanıtlaSil