Yepyeni Link Çeviriciler ile Sınırsız ve Jet Hızında İndirme (Premium)


Merhaba arkadaşlar bu bloga yeni katıldım ilk yazımı paylaşacağım. Biliyorsunuz ki artık turbobit,letitbit,uploaded vs. dosyalar bu sitelere yükleniyor ama bu siteler sınırlı ve yavaş indirmemize izin veriyor ve bu da çok can sıkıyor. İyi bir oyun en az 7-8 gb ve bunu turbobitten indirmek istesek çok uzun sürüyor bu yüzden sizlere birkaç adet link hızlandırıcı vereceğim.



1) www.gademoleech.biz
                                            
2) www.cbox.urfriend.in

3) www.hubturkey.net

4) www.gnr10.net

5) www.premiumleech.eu

6) www.bigspeeds.com

7) www.exrapidleech.info (En sevdiğim çeviricidir.)

8) www.cbox.vinaleech.com

9) www.trunkize.com (Facebook hesabınızla üye olursanız size 2 gb kota veriyor.)

10) www.premiumspeed.us

11) www.superlinksbr.com

12) www.en.savefrom.net (youtube-facebook ve daha birçok site var)

Evet arkadaşlar bunlar kesinlikle çalışan çeviricilerdir. Eğer bir sorun yaşarsanız hemen yorum yapın. Geri dönüş yapacağımdan emin olabilirsiniz.

**NOT: Yeni, kullanılabilir durumda çeviriciler olursa eklenecektir. Konu güncellenecektir.**

9 yorum:

- İletişim
-
- H
  1. Çok güzel paylaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. link cevırıcı ıle ındırıyorum lınklerı ama 1GB lık dosya 1 saatte ınıyor dowloand menager kullanıyorum ındırme hızıda dosyayı 260KB de bunun çözümü yokmu acaba mesela piremium da 15 dk dıyor hadı ben 15 dakıkayıda geçtım 30 dk ınse yıne kabulumdur ...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. tıkla reklamı geeç neler var neler http://link.tl/gfTB

    YanıtlaSil
  5. yardım ensevdiğiniz linkten:) indiremedim yardım edin !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turbobit, Uploaded ve Letbitit üzerindeki dosyaları aşağıdaki linkten premium hızında indirebilirsiniz.

      link çevirici

      Sil
  6. http://turbobit.net/download/free/s83t9mdt6jzf# pes 2015 linki 4.7 gb filan belki daha fazla çeviremedim hangi siteden cevireyim bi link verirsen on numara olur

    YanıtlaSil
  7. YoBit allows you to claim FREE COINS from over 100 unique crypto-currencies, you complete a captcha once and claim as many as coins you need from the available offers.

    After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and proceed to claiming.

    You can click on claim as much as 30 times per one captcha.

    The coins will stored in your account, and you can convert them to Bitcoins or USD.

    YanıtlaSil